Повернення та обмін товару

Компанія здійснює повернення відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю службою доставки "Нова пошта".

Умови повернення товарів належної якості

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» покупець може повернути або обміняти куплений ним товар, якщо товар належної якості, але не задовольнив покупця за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Товар при поверненні має бути належної якості, а саме:

  • товарна упаковка не пошкоджена

  • комплектація повна

  • відсутні будь-які механічні пошкодження

  • відсутні сліди використання

Повернення відправлення може бути здійснене протягом 14 днів із моменту отримання.

Умови повернення товарів неналежної якості

Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;

  • безоплатного усунення недоліків товару;

  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

  • при виявленні недоліків товару, що не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або повернення коштів.

Інформування про отримання товару неналежної якості має бути виконане у перші 24 години після отримання товару.

Повернення здійснюється за рахунок отримувача. Повернення коштів провадиться зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.